Sunspill 7.5%, Pühaste, Estonia
6 ratings
3.6
Sunspill
7.5% New England IPA / Hazy IPA
Hops:Nelson Sauvin, Strata

Reviews

Post author: Thunderpedal
Thunderpedal
@ Pühaste Taproom Tallinn
13 days ago
Sunspill, Estonia
4.0
On makeita hedelmiä. Nelson tuo hienosti valkoviiiisyyttä ja rypälettä. Dolcita on uusi tuttavuus, mutta ilmeisen toimiva on. Greippistä katkeroa lopuksi. Oikein hyvä.

Post author: Tero M
Tero M
@ Pühaste Taproom Tallinn
22 days ago
Sunspill, Estonia
3.9
Sitruksinen ja makean hedelmäinen ipa. Nätin kuivan hedelmäinen pakkaus

Post author: Nikke
Nikke
@ Pühaste Web Shop
1 month ago
Sunspill, Estonia
4.1
Lasiinkaatuu sameankeltaista ja hieman kermaisen oloista olutta noin sormenpaksuisella pienikuplaisella vaahtohunnulla. Tuoksusta: Sitruksisuutta,appelssiinia, persikkaa/nektaria,valkoviinimäistä rypäleisyyttä,passionia,cantaloupea sekä candysitrusta ja karkkista hedelmäisyyttä. Humalaa/humalaöljyisyyttä,yrttisyyttä, vihreäälehtisyyttä ja aavistus pippuria. Maunpuolelta: Sitruksisuutta,appelssiinia,passionia valkoviinimäisyä rypäleisyyttä,ananasta, persikkaa/aprikoosia sekä karkkista hedelmää Vihreäälehtisyyttä, humalaa/humalaöljyisyyttä sekä hieman yrttisyyttä ja pippuria. Suuhunjääpyörimään kevytttä greippistä katkeroa. Suutuntuma/runko: Tasapainoinen,kevyehkö mutta kuitenkin kantava,kuivahko sekä kevyen maltainen. About: kevyt + Yleistäjorinaa/viba: Mukavan kuivahkoa ja laadukasta hedelmä nektaria puhasteelta. Runko on kevyt antaa hyvin tilaa humalille mutta kantaa kuitenkin hyvin.

Post author: Lasis
Lasis
@ Pühaste Taproom Tallinn
1 month ago
Sunspill, Estonia
3.8
Samea keltainen. Valkeat vaahdot. Tuoksu valkoviiniä. Maku raikas valkoviininen, greippiä, melonia ja humalaa. Hyvä olut.

Post author: Sipu
Sipu
2 months ago
4.0