
Reviews

Esa J
@ K-Supermarket Pekuri1 month ago

3.9
Viisukaljaksi vähän parempaa Seppälää. Tai ainakaan Le Ketch ei ole vielä kertaakaan pettänyt.
0,473l tölkki Tekuun kaadettuna. Tammikuun lopulla tötsätty.
Maitoisen samea ja keltainen olut. Niukka valkoinen vaahto.
Tuoksu on yllättävän mieto. Löytyy kuitenkin ananasta, persikkaa, ruohoa ja appelsiinia.
Keskivoimakas miinus hiilihapotus. Suutuntuma on mehukas ja jauhoinen.
Maussa raikasta persikkaa, kirpakkaa sitruunaa ja makeaa appelsiinia. Raakaa ananasta, appelsiinin kuorta ja greippistä katkeroa. Limeä, lehtiä, kuivan katkeraa ruohoa ja hennosti havuja. Heinää, kuivaa olkea ja vaaleaa keksiä. Hitusen tunkkainen hetkittäin ja vähän saippuaa löytyy taustalta myös. Kokonaisuus on kuiva.
Loppumaussa raakaa ananasta, ruohoista katkeroa ja hennosti persikkaa.
Hyvää on, ei räjäytä pankkia kuitenkaan.

Jouni M
@ Crafters2 months ago
4.0

Johan B
2 months ago

4.4
Aroma: Loads of stone fruits, obviously peach. Lime. Slight floral/herbal.
Taste: Soft, juicy, silky smooth. Peach, nectarine, lime, tangerine. Pine/herbs. No explosiv flavors, quite easy going. Lovely!