
Reviews

Juha
@ Beer Fest Fiskars 202614 days ago

3.3
Tuoksu kertoo sameasta oluesta. Maku on kuin aiemmin tänään juoduissa brittioluissa. Takapotkussa samaa makunyanssia vaikka lasi on vaihtunut ja uusikin huuhdeltu. Pientä makeutta loppuliukuun.

Jarno K
@ M/S Viking Grace29 days ago

4.1
Pühasten hedelmä-sour jäi laivareissulta matkaan. Väriltään olut on upean oranssi, smoothie-maisen paksu ja täysin vaahdoton. Lasin sisäpintaa pitkin kiipeää jopa eroottiset kuplajonot.
Tuoksussa on makeaa hedelmää, nektariinia, porkkanaa. Suutuntuma on paksu, muikean hapan ja vähähappoinen.
Maku on aivan mahtavan hedelmäinen, täyteläisen makea ja raikas. Voisi kuvitella isommille prosenteille. Mainio olut Virosta, wau!

Lucalja
@ SalamaNation2 months ago

3.7
Oioioi