
Reviews

Edible
@ Olutravintola Konttori4 hours ago

3.8
Makea ja hedelmäinen. Ehti ehkä lämmetä hieman liikaa, mutta siitä huolimatta erittäin hyvää.

Simeoni
7 days ago

3.5

LnBeer
8 days ago

3.2
Visuellement trouble …
En fait …je la trouve saturée en sucre donc difficile de donner un avis en fin de dégustation.
Limite un peu écœurante 🤨.
Attendez …une petite gorgée …🤔
C’est pire qu’un soda 😵💫
RM
@ Hoptimaal28 days ago
3.5

Juho
@ Mallaskukko28 days ago
3.5

Loulou
1 month ago
3.2

Killero
@ Kabacka1 month ago

3.7
Tasainen samea. Ei fanfaareja tai ilotulitteita, mutta hedelmäinen ja tuhti. Prosentit ei maistu.

Wil N
@ Bieronomy1 month ago

3.7

Maxime A
1 month ago

4.3

TontonPYC
1 month ago
3.8