
Reviews

veltto62
18 hours ago
2.8
đđ€

Tuomo J
@ Alko K-Citymarket Kupittaa8 days ago

3.0
Pakko sanoa ettÀ olisi toiminut paremmin ilman tuota lisÀpersikkaa. Eli vÀhÀn kuin alkuperÀinen bird of prey.

Sampppa
@ K-Citymarket HÀmeenlinna Tiiriö9 days ago

2.4
Esanssi ipaa ei kovin kummoista.
Minna K
9 days ago
3.5

Mestari
9 days ago
3.0
Kaipaisi jotain muutakin persikan kaveriksi.

Tommi
@ Alko Forssa14 days ago
3.2
Persikka Ipa. Pohjimmiltaan ihan hyvÀ, mutta tuosta persikasta en oikein tiedÀ. Makuasia, mutta ei oikein istu itselleni.

Japeinen
@ Alko Prisma Mikkola15 days ago

4.0
Maku kantava, persikkainen ja tÀytelÀinen.

Saka
@ Alko K-Citymarket Laune23 days ago

3.0
Puhdas ipa turhalla persikka tiivisteellÀ.

Tomi V
@ Asemamestari1 month ago

3.6
Varsin maukasta.
Samih
@ Alko NĂ€si Porvoo1 month ago

4.0
Hitusen samea ja kauniisti vaahtoava. Paljon persikkainen ja raikkaan sitruksinen. Oikein maukas hedelmÀinen kevyt IPA.