
Reviews

Bezdomnyi
@ Funky Shop2 months ago
4.1
Keltainen, täysin samea. Nopea vaahto, millin reunus, muutama haituva pinnalla. Tuoksussa appelsiinia ja greippiä.
Maku myös hyvin greippinen ja appelsiininen. Kaura ei juurikaan maistu, sitrukset isossa roolissa. Kiva jälkipotku kitalaessa.
Oikein hyvä!