
Reviews
Janne S
6 days ago
2.8
Markus J
27 days ago
2.6

Lillis
1 month ago

2.7
Smakar en mindre söt fanta, ingen ölsmak någonstans faktiskt, fräsch och bryta av med

Pipan
1 month ago
2.5
Smakar fanta…

Anthondrickeröl
1 month ago
3.3
Fryksén I
1 month ago
3.0
Godis!

JES
@ Systembolaget Haparanda1 month ago

3.6
Sokkotestissä menisi jaffasta

7pete7
2 months ago
3.4

Farbror öl
@ Odins ölträdgård2 months ago

4.0
Paul A
2 months ago

3.2