
Hops:Citra, Mosaic, Nelson Sauvin, Riwaka
Reviews
RM
@ Hoptimaal4 days ago
4.6

Juski
@ Hoptimaal6 days ago

4.3
Grillailun lomassa melko tymäkkää mehua.
Kaunis olut.
Pehmeän kermainen suutuntuma.
Makean trooppishedelmäinen tuoksu.
Makeaa, tasapainoista trooppishedelmäisyyttä.
Jälkimaussa hieman greippisyyttä, joka edesauttaa ettei oluesta tule liian tunkkaista, eikä liian makeaa.
Alkoholin tuntee, varsinkin loppua kohden kopisee helttaan kiitettävästi, mutta eipä tuo maistu.
Perus "jussikaljaa" siis.
Osaavat homman. Hyvää on!

Simeoni
9 days ago

4.0
RM
@ Juova Hanahuone19 days ago
4.8

Joakim P
21 days ago
4.6

Matthieu C
2 months ago

4.2
Peut être un poil trop forte, mais elle est quand même plutot agréable a boire.

Gustavo
@ Beer Geek Madness Wroclaw 20262 months ago

4.5