
Citra & Kohatu
Reviews

WilleW
@ Hoptimaal1 month ago

4.1
Kaatuu lasiin nätisti samean vaaleankeltaisena. Noin sormen paksuinen vaahto, joka laskee pian kokonaan. Suutuntuma on pehmeä, keskitäyteläinen, matalahiilihappoinen ja mehuisa. Runko on solidi medium, ei ihmeitä. Makupaletissa greippiä, sitruunaa, mangoa, passionhedelmää, ananasta ja papayaa sekä ruohoisuutta. Alkuun tuntuu, että makeutta on liikaa mutta oluen lämmetessä sitruksisuus tulee tasapainoon. On kyllä helposti juotava DIPA, jos ei pienestä ruohoisuudesta välitä.

Markku B
@ Hoptimaal2 months ago
4.0

orson
@ Hoptimaal2 months ago

4.0
Ruohoisuus ja pieni makeus vähän jarruttaa tästä nauttimista, mutta muuten toimiva.

Gustavo
@ Beer Geek Madness Wroclaw 20262 months ago

4.1