
IBU:7
Reviews

Tuska
@ Alko Seppälä4 days ago

4.0
Hapotonta appelsiinipirtelöö. Aika jännää kamaa😋

Mazandeeros
21 days ago
3.8
Nyt on erikoisinta mitä on hetkeen tullut nautittua. Paksuhkoa tavaraa. Suussa vaihtelee mukavasti vanilija, sitrus ja jätski. Mainiota ja maukasta, mutta toisaalta hyvä ottaa vain yksi.
Mirdo
23 days ago
3.7
Hyvä paccsu pirtelö golfin päälle

HooDee
@ Alko K-Citymarket Tiiriö28 days ago

3.8
Hyvä jälkkäriolut.
Ville H
@ Alko Hyvinkää Willa28 days ago
3.1
Appelsiini sorbetti tulee mieleen..Omaan makuun tosi jees.

Porterhouse
@ Alko Goodman Hämeenlinna1 month ago
4.2
Eilinen.

Strudely
2 months ago
4.3

hugo brew
@ Hugo Brew2 months ago

3.4

Jeppe
@ Himassa2 months ago


•●Knoxar●•
@ Alko Karkkila2 months ago

3.7
Smoothiemainen ja appelsiini-vaniljajäätelömäinen maku, oudolla tavalla hyvä!