
Reviews

Sekava Sosiopaatti
@ Alko Prisma Kaleva5 days ago

4.5
Nappasin viimeisen tölkin kyseisen alkon hyllyltä (onneksi oli vielä se 1kpl kun sitä vartavasten mentiin hakemaankin jotta välttyisi verkkokaupasta tilaamiselta ja odottelulta)
MUTTA
Tää on kyllä kova! Melko makea on. Tölkin etiketin mainitsema virkistävä kirpeys on melko vähäistä. En sanoisi kirpeäksi.
Ananas, mango ja passionhedelmä kaikki makupaletista kyllä löytyvät mutta mango on näistä kolmest se dominoivin. Myös tuoksussa sanoisin että se mango eniten tässä läsnä.
Petollinen, prosentit eivät tunnu missään kohtaa.
Tosi onnistunut kokonaisuus ja todellakin 9,50€ hintalappunsa väärti! Jatkoon.
Jone
@ Alko Prisma Seinäjoki6 days ago
3.3
Mäksy
8 days ago
4.0
Tommonen kelpo mangosorpetti. Ei juur alkoholi maistu.
Markku N
12 days ago
3.5
aff3
14 days ago
2.5
No ei kyllä näin vahvaksi uskoisi, vaikka oikein tunnustellen pieni viinaisuus löytyy maussa. Makeus peittää kuitenkin 99%. Tuoksu ei itseä houkuttele, ylipäänsä ehkä tuo passion ei omia lemppareita juomissa (syötynä on hyviä). Tässä voisi olla paksumpi koostumus, nyt "smoothie" jää vain maun tasolle.
E: alkaa tökkiä, liian iso annos yhdelle, pisteitä alemmas

Jiimies
@ Alko Iso Omena20 days ago

3.9
Puhdas ja samea keltainen.
Vaimean hedelmäistä makeaa tuoksussa.
Pehmeän hapokas kärki, makean trooppinen ja pehmeän hapokas runko. Jälkimaussa makeaa trooppisuutta.

Jeppe
@ Himassa20 days ago


Tino.O
27 days ago
3.0
No nyt oli erikoista hapanta.

Spegu
1 month ago

4.7

Kahre E
@ 5piste5 x Myrrys1 month ago

4.7
Rukaan olla makean perso ja tämä menee ikeniin