
Reviews

Simpuli
@ K-Citymarket Willa Hyvinkää8 days ago

3.0
Naamat
@ K-Market Peltosaari14 days ago
3.3
Poika70
@ Prisma Rauma16 days ago
2.9
Reilu omenan maku, hyvä janojuoma

Mikko M
@ Sale Kyyjärvi19 days ago
3.0
Vihreää omenaa niinkuin luvattiin, hapokkuuttaja kirpeyttä. Jälkimaussa hento viinas.
Asmo N
21 days ago
3.5

rassejuo
@ Kujakolli21 days ago

3.3
maukas omenalimu, virvoittava välijuoma.

Tuomas J
29 days ago
3.6

Lasis
@ H5 Bar&Cellar29 days ago

2.9
Vaaleanvihreätä sokerilitkua jossa häivähdys omenaa. Juotava juoma.

nesteytysvastaaja
@ K-Citymarket Tammisto Vantaa29 days ago
5.0
On hyvä tuote

Kirsi K
@ S-market Äänekoski1 month ago
4.0
Makea, todella omenainen, kirpsakka. Menee kylmänä oikein hyvin!