
IBU:27
Organic
Reviews
Ile the L
@ Alko Atomi7 days ago

2.7
Mitätön vaahto, mitätön maku, ilman kuplia?
Hemu
7 days ago
2.5
Hanna L
7 days ago
3.5

Kuppis
@ Alko Mylly Raisio7 days ago
2.2
FINArsi
8 days ago
3.1

Ville K
@ K-Citymarket Rovaniemi8 days ago
4.2
Mukavan makuinen lager
Viekas pesukarhu
8 days ago

2.9
Vähä jäi piippuun

Jomppa
@ Alko Tesoma9 days ago

3.0
Raikas ja kevyt janojuoma. Viljaisan leipämäinen maku. Tsekkiläiset pilsnerit ovat hyviä, mutta tämä lageri jää vähän vaisuksi

JarIPA
@ Alko Mansikkala9 days ago

3.5
Kelpo lageria. Melkein Amber lageria jopa pehmeydeltään. Tasapainoinen.

Jokinen
@ Alko Noormarkku9 days ago

3.0
Kullankeltainen ja kirkas olut puhtaanvalkealla ja nopeasti vetäytyvällä vaahdolla.
Tuoksu on makean maltainen ja aavistuksen voimainen.
Maussa runsas maltaisuus päälimmäisenä. Ruohoisuutta, olkisuutta ja viljaisuutta. Hentoa sitruksista hedelmää ja havua. Hyvin kevyesti myös makeutta.
.
Reilun maltainen ha pehmeä lager.
Tuoksun makeus ja voimaisuus ei tule enää maussa esille.
Raikas tuote.