
Reviews

WheatLover
@ Moleskine Café, Geneva Airport / Terminal 12 months ago
3.2

zappadaa
2 months ago
2.5
Antti L
3 months ago
3.1

Heinnekop
4 months ago
3.3

Tuomas
@ Marché Airport Zürich8 months ago

3.0
Yllättävän kelvollinen vehnä, jotenkin ei banaanit hypi silmille vaan maltillisesti maistuu.

Julien De Salses
10 months ago
3.0

WALKER
@ Anzere11 months ago

3.7
Déjà goûté, mais meilleure après l’effort 👌🏻

oipaT
@ Mercato shop1 year ago

3.5
Niin juoma kuin tölkkikin saamaa keltaisen sävyä.
Korianteri edellä marssitaan ja hentoinen sitrus hipsuttelee perässä. Yrittääkö appelsiinikin päästä tahtiin mukaan?
3,15 CHF

Pintavier
1 year ago
4.0

Simousse
1 year ago
3.4