
Reviews

Tino.O
13 hours ago
3.0
Ei huono.
aff3
27 days ago

2.8
Etkojuomaa, "enää" 3h Swedish house mafiaan. Aika perusölppä, ei saa valittaa tässä miljöössä. 7e.

Koivu
28 days ago

2.2

Juho
2 months ago
1.8
Hoorutka
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn3 months ago

2.8
Liettuan versio on aavistuksen tanskalaista vahvempaa. Maun puolesta en osaa vertailla, niin pitkä aika alkuperäisestä. Mutta juotavaa peruslageria tämä on, ei sen ihmeempää.