
Reviews

Jampe
2 months ago
2.0

Sami S
@ Kaķis Maisā3 months ago

1.5
Äärioikea.
Vähän pettymys, odotin enemmän laktoosisempaa kyhäelmää. Ja enemmän hedelmää, ei tästä kyllä hirveesti tule kookosta, mangoa tai banaania.... lienee menny hana tai tynnyri sekasin.