
Reviews

Långhårig Skäggapa
@ Systembolaget Uddevalla9 days ago

4.0
Mitt favvo bryggeri har gjort det igen, är så glad att dom lärt sig göra riktig öl och inte bara suröl 😁🍻

Eggtown
15 days ago

3.9

Livetefint
29 days ago
3.5

Livetefint
2 months ago

3.5
Mycket mindre spritig än Eyeconic, men ändå med liknande karaktär. Yay!!
Dottore Stranoamore
2 months ago
4.3
God och markant smak trots låg alkoholhalt. En smula för mycket beska för min smak.

Takko
@ Systembolaget Kvillsfors, Jönköping2 months ago

4.3
God, new England ipa med att man önskar. Fruktig och fin med bra eftersmak. Önskat lite mer beska men det tillhör ju inte kategorin. 24 grader på altanen så livet är gott samt ölen.
Good, New England IPA with what you want. Fruity and nice with a good aftertaste. Wished for a little more bitterness but that doesn't belong in the category.

Skrietlili
2 months ago

4.2
Den här var riktigt bra. Perfekt beska, fruktig, fyllig och god.

Feliciatrex
2 months ago

4.0
JesperS
2 months ago
4.5
En ny favorit, återigen från Fermenterarna!

STNO
2 months ago

3.9