
American Cream Ale.
IBU:36
Reviews

Willy
@ K-Citymarket Mikkola Pori3 days ago

3.4
Erilainen, erittäin kuohuva ja pehmeä olut.

yliarska
@ Graali3 days ago

3.3
Kirpeä, bonbonmainen alkumaku. Hieman pehmeä ja lopussa kermaisempi.

Olliko
@ Graali3 days ago

3.5
Sitruksinen, freesi, pehmeä.

Petri V
@ Alko K-Citymarket Järvenpää7 days ago
3.0

V1lle
@ Alko Keskusta Mikkeli7 days ago

3.5
Kevyt, sitruksinen ja vehnäinen.
Oikein oiva juoma lämpimään kesäiltaan...
Jone
@ Alko Prisma Seinäjoki9 days ago
3.1

Ragnared
@ Alko Keljo Jyväskylä10 days ago
2.5
Ihan hyvää mutta unohdettavaa

Tony Soprano
11 days ago

2.6
Jooh, kevyttä on.

Mikko P
11 days ago
3.4

Tuomo J
@ Old Mates15 days ago

2.9
Sitruksinen, pehmeä, mutta aika vetinen. Ehkä olisi haitannut enemmän jos ei olisi ollut suolaista ruokaa kaverina.