
Hops:Simcoe, Talus
Reviews
Antza
@ K-Citymarket Jumbo Vantaanportti2 days ago

3.0
Samea, vaaleankeltainen olut. Reilu valkoinen vaahto.
Maku hedelmäinen, laihaa appelsiinimehua. Humalointi maistuu mutta ei nyt sentään ”heavily hopped”. Tunkkainen jälkimaku.

Juhapee
8 days ago
3.1

zepicin
@ Tuju Taproom3 months ago

3.8
Kuivahko, aavistuksen greippinen trooppishedelmäinen. Taustalla hivenen limeä sekä sitrusta. Reilusti humaloitu. Kuivahko jälkimaku.
Parasta ennen 25.12.2025
Ilkka K
3 months ago
3.0