
IBU:25
Reviews

Tempsey
@ A.Le Coq Ölletehas3 hours ago

3.8
Clear and fresh

Osmo
@ Tervise paradiis veekeskus8 days ago

4.2
the west has fallen

Lihis
14 days ago
3.0
Pehmeä ja täyteläinen. Ei liian humaloitu. Aika kiva itseasiassa. Yleensä nämä A le coqin spesiaalit eivät ole erityistä innostusta nostaneet mutta tämä on ok
Haidis
@ Rimi Hypermarket, Papiniidu, Pärnu16 days ago

3.0
Hyvä vahvanmakuinen

Jukka K
@ Selver17 days ago

3.5
Mukavan makuinen olut, itselle tulee Westfalenista mieleen König Pilsener Duisburgista, Stauder Essenistä, Moritz Fiege Bochumista ja Kronen Pilsner Dortmundista. Tässä on jotain samaa kuin alueen Export -oluissa on, pieni karvaus ja vahva sulfaattinen maku. Hyvää tämä on BVB09 -kannattajan suussa.

Heidaam
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn28 days ago
3.0
JanekS
1 month ago
2.0

Liemiherra
@ SuPerAlko Uus-Sadama2 months ago

2.7
Alex. Why not

Ohraritari-65
2 months ago
3.7
Melko mieto, mutta hedelmäinen pils.

OhraVesku
2 months ago
3.2
Normi vaahto, maltainen ja melko pehmeä, pilssiksi suht valju ja kevyt, mutta toimii minulle.