
Reviews

Sir Guru Kabu
@ Hoptimaal3 days ago

3.5
Persikkainen, valkoviininen ja lopussa kevyesti katkeroinen.
Ei Ivory Tower -sarjan parhaimmistoa, mutta aika hyvä tämäkin.
Tuomas
@ Fiskars Veitsitehdas13 days ago
3.3

Porterhouse
@ M/S Silja Symphony20 days ago
3.7
Tax-Free

Markku B
@ Hoptimaal2 months ago
3.9
Oikein toimiva, vaikka ei ole lemppari humala tuotteessa👌

HarriL
@ Põhja Konn Bar3 months ago

3.5

Lauruus
@ SalamaNation3 months ago

3.9

Thunderpedal
@ Pühaste Web Shop3 months ago

4.0
Persikkaista hedelmää tarjoillaan runsaasti. Samea, sopivan dänkki ja herkullinen. Tosi hyvä single hop!
Tämän sarjan paras olut.

Juhki
@ Põhja Konn Bar3 months ago
2.0
Vaalean ruskea, melkein oranssi. Samea. Hento vaahto. Hieman persikkainwn, paljon humalaa. Tavallaan aika hyvä, joskin kitkerä jälkimaku