
Reviews

Tuhtipoika76
@ Maijamaa8 days ago
3.1

Heny
@ Maijamaa8 days ago

3.2

Mikä ettei!
@ Maijamaa8 days ago
3.2

keijoking
@ Beer Republic Web Shop3 months ago

3.0
Kuohkea 2 sormen paksuinen vaahto keltaisessa sameassa, virkistävässä ja kuivaavassa oluessa.
Laihan sitruuna mehun makua. Kevyt on juoma, kuin myös sen maku maailma. No ei kylläkään ihan niitä heikoimpia sitruuna aleja, mukavan kevyt juotava olut.
Sitrusmainen.