
Reviews

Askous S
@ K-Supermarket Söderkulla3 hours ago

3.6
Kiva, hedelmäinen, pehmeä. Toimii.
Ganool
2 days ago

3.7
Panu
@ Prisma Joensuu2 days ago
3.2
Hedelmäinen, hieman pehmeä puraisu. Ei juurikaan jälkimakua. Kevyt ja helppo juotava.
Jarno
6 days ago
3.3

Timo M
@ Prisma Rauma7 days ago

3.6

Julmajuha
@ Prisma Jumbo7 days ago

3.4

McEnroe
@ Nilsiä7 days ago

3.5
Toimitteleepi👌
Mika
7 days ago
3.8
Leino
7 days ago

3.0

vauhjo
7 days ago
3.2
Tuoksu runsaan maltainen ja hennon sitruksinen. Maussa sitruksisuus onneksi korostuu.