
IBU:30
Hops:Citra
Reviews
Syke
@ Alko Hyllykallio13 hours ago
4.2
Citraa parhaimmillaan, mutta vähän limonchello jää piippuun.
Eli ei ollut makeutta tai happamuutta, eikä sellasta sitrusta mitä odotin.
Mutta olut on tosi hyvä. Ei ihme että oli hyllyn viimeinen.

Tuska
15 hours ago

3.3
Saxman
@ Alko Prisma Järvenpää17 hours ago
3.9
Hyvvee

Laagerinlehti
@ Alko Tripla18 hours ago

4.2
Kivan kuiva suutuntuma. Raikas mutta lempeän sitruksinen. Humalainen. Citrahan se siis taitaa maistua. Erittäin jees kaikin puolin. Saisi toki olla pidempi maku mutta silti tosi hyvä. 4,2/5
Pekkis
@ Pärnu keskus2 days ago

3.4
Styrmis
3 days ago

4.0
Ai ettien että! Nyt osu ja uppos! Erittäin täydellinen osuma tällä kertaa. Hedelmäinen ja raikas

Sir Guru Kabu
@ Hoptimaal3 days ago
3.4
Parin huikan perusteella aika kuiva, mutta löytyy limoncellon idea.

Anneli P
@ Hoptimaal3 days ago

3.2
Menovettä suoraan tölkistä ja kajareissa ZZ Top, illalla sitten ihan elävänä.
Vähän jää tuo limoncello vajaaksi, maku hitusen liian pistävä ja terävä. Saattais olla lasista parempaa, kun ilmaantuisi paremmin. Nytkin juodessa paranee 🤪🧙🏻♂️

Koponen L
4 days ago
2.5
Paavo K
@ SuPerAlko Ainaži5 days ago

2.7