
Hops:Citra
Reviews

Jouni M
@ Crafters2 months ago
3.9

Tuomo S
@ Olutravintola Konttori3 months ago

4.5
Pehmeää tropiikinhedelmää missä pientä greipin tynkää tasapainottamassa. Maistuu mangoa, ananasta, passionhedelmää, sitruunaa ja greippiä. Suutuntuma mehuisa ja todella pehmeä. Erittäin maukasta.
Soft tropical fruits which has grapefruit balancing things. Has mango, pineapple, passionfruit, lemon and grapefruit. Mouthfeel is juicy and really soft. Very tasty stuff.
RM
@ Hoptimaal3 months ago
4.7

0Ville0
3 months ago
4.0

Riku K
@ K-Citymarket Pirkkala3 months ago

5.0
Kun Messorem ja Fidens tekee kollabon ja pelkästä Citrasta niin odotukset on korkealla tottakai. Tölkitetty 5.1.26
Vaahto on täydellisen paksua, erittäin tiheää ja pysyvää.
Väri on erittäin paksun keltainen. Vähän tumman harmaan keltainen. Todella paksu väri. Ihan ehdotonta kärkeä ulkoasu tässä oluessa.
Tuoksu on muuten todella kova. Vaikka Citraa on pelkkää niin löytyy, mango lohkoja, eucalyptus, menthol, ananas murskaa, paksua jauhoisuutta, kauraa, vehnää, sitruuna leivosta, sitrus hedelmiä eri muodoissa. Varsinkin greippi tulee hyvin esiin ja appelsiini. Nyt lupaa kovaa oikeasti. Lämmetessään muuten huumaava parfyymi sitrus. Kukkais sitrus.
Maku, ja onhan se just niin kova kuin tuoksu sanoo. Todella paksu suutuntuma. Jonkin verran on makeutta mutta ei liikaa. Erittäin tasapainoinen olut. Voltit täysin kateissa.
Löytyy mango lohkoja, pehmeää ananas murskaa, pehmeää ja makeaa pomeloa, verigreipin jälkikatkeroa, eucalyptus, mentholia, paksua kermaista runkoa. Vehnä/ kaura sitruunaleivosta. Löytyy persikkaa, löytyy aprikoosia. Miten hitossa Citrasta saa tällaisia makuja.
Tämä vaan menee alas huomaamatta ja joka kulaus pelkkää nautintoa. On kyllä röyhkeä tasapaino. On ehdotonta top 5 mitä juonut tätä tyyliä. En osaa kyllä sanoa enään miten tämä voisi olla parempi. Enkä aavistuksen kuivempi voisi olla mutta se taas vaikuttaa todennäköisesti makujen paksuuteen.
Lämpöisenä varsinkin tämä on sellaista linnun maitoa omaan suuhun että en paremmasta tiedä. Ehkä joku pieni tykimpi katkero voisi olla vieläkin parempi. Lähinnä tässä on katkero makea greippi ja hento hop burni. Mä annan täydet pisteet tälle. Nyt vaan osuu.

Kinnune
@ Hophaus Kuopio4 months ago

4.6
Tämä vain katoaa suusta jättäen sitruksisen jälkimaun. Hieman kuivattava, ohuesti jauhoinen tuntuma. Citra jää kevyesti pyörimään jälkimakuun. Todella hyvä.
- - -
This one just disappears from your mouth leaving you with a citrusy aftertaste. Lightly drying, slightly floury feel. Citra stays lightly to spin around in the aftertaste. Really good one.