
Reviews

Markus P
@ Systembolaget Umeå, Centrum2 months ago

4.4
Tiukkaa tavaraa ja on kyllä hyvä arvio #10

Tommyblyaa
3 months ago

3.5

Falconslukaren
3 months ago
4.5

Andy
@ Systembolaget E-service / Online3 months ago

4.5
Bra tryck i beskan, styrkan är väl dold.

Roywenk
3 months ago
4.0
Bra, smakar inte så stark som den är!

Skrietlili
3 months ago

2.8
Nja den här var inte en öl i min smak. Tycker tyvärr att den höga alkoholsmaken tränger igenom.

Feliciatrex
3 months ago

3.6
Inte en tillstymmelse av alkohol då det är en hög alkoholhalt, bra gjort!

Eggtown
3 months ago

3.8

Takko
@ Systembolaget Kvillsfors, Jönköping4 months ago

4.5
Mycket utmanande smakmässigt. Tycker den är riktigt bra, lite mot traditionell Ale med bra beska. Rejäl kropp med mörk ton. Är nog en vattendelare men för mig mycket god. Hög alkoholhalt men bra dold i smakerna.
Very challenging in terms of taste. I think it's really good, a bit like a traditional Ale with good bitterness. Solid body with a dark tone. Probably a watershed but for me very good. High alcohol content but well hidden in the flavors.

STNO
4 months ago
4.4