
Reviews
MSieppi
@ Systembolaget E-service / Online2 months ago

3.0
Kohtuu hedelmäinen, pehmeähkö maku.
Dottore Stranoamore
2 months ago
3.9
Fyllig, söt och mycket fruktsmaker. Gillar Dugges överlag men den här hade mått bra av lite mer beska.

Luddemannen
2 months ago

4.2
Härligt och påtaglig smak av tropiska frukter. Fyllig och fin.
JesperS
4 months ago
3.7
Helt ok men inte mer än så.