
Reviews

Skrietlili
2 days ago

3.2
Mangosmaken finns där men tyvärr tränger alkoholsmak igenom och förstör lite.
Derity
28 days ago
3.9

Alpo K
2 months ago
3.5

Jouni M
@ Medicin Man2 months ago
3.8

Kalmar
@ K-Citymarket Pirkkala3 months ago

3.5
Pitkäperjantai alkaa donitsi universumilla! Kivan jämäkkä ja hedelmäinen, mun mielestä hyvä! Yksinkertaisesti näin🍺👍

zepicin
@ Tuju Taproom3 months ago

3.8
Aavistuksen kuivahkoa trooppista hedelmää, mandariini ja aprikoosi päälimmäisenä, taustalla sitrusta. Hyvä jälkimaku.
Parasta ennen 15.1.2027
Ville H
@ K-Citymarket Turtola3 months ago
3.5
Kylmänä maistettuna maku on jopa vähän vaisu. Vaatii lämpenemistä, jotta maut nousevat esiin.

Sammy Cornet
@ K-Supermarket Tripla4 months ago

3.8
Pellervo
4 months ago
3.4

Nakken
4 months ago
2.8