
Reviews

Eggtown
6 days ago

3.8
Wehu
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä13 days ago

3.8

Pera Bissenmaistaja
@ K-Supermarket Lasihytti14 days ago
3.7
Kelpo dipa mutta hieman tunkkainen

Markku B
@ K-Supermarket Lehmus2 months ago
3.8
Gonza
2 months ago
4.0
Pasi P
2 months ago

3.5

Jari K
3 months ago

3.0
Bleh

Robert H
3 months ago

3.7

Skrietlili
3 months ago

3.9
Den här var god.

Anneli P
@ Hoptimaal3 months ago

4.0
Mainio! Monipuolisesti makua, trooppiset hedelmät yhdistettynä hapokkuuteen ja kevyeen katkeroisuuteen - ei voi mennä vihkoon.