
IBU:24
Reviews

Carl Stevens
12 hours ago

3.0
Perusööli
Priit A
5 days ago
3.4
Sebu G
8 days ago
3.2

Temppa
15 days ago
3.4
aff3
28 days ago
2.6
Juotava, joku ei niin hyvä hedelmäisyys.

Willy
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn30 days ago

2.2
Todella erikoinen nektarimainen neipa. Enemmän ehkä mehu kuin olut, niin ei voi antaa paljoa pisteitä. Siis ei paha, mutta ei maistu juurikaan oluelta.

Joni V
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn1 month ago
3.4
Olin hieman skeptinen, mut täähän on hyvää! Maku kuivahko, vähän pihkainen, mut erittäin toimiva. Ehdottomasti suosittelen.

Joni V
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn1 month ago
3.4
Olin hieman skeptinen, mut täähän on hyvää! Maku kuivahko, vähän pihkainen, mut erittäin toimiva. Ehdottomasti suosittelen.
põhjapõder
@ Rimi, Ülemiste1 month ago

0.5
Täydellinen pettymys.
Jt
1 month ago
3.0