Reviews

Post author: Ewan C
Ewan C
6 days ago
2.5

Post author: Nikke
Nikke
15 days ago
Tuborg, Romania
2.0
Todella mid, mutta ihan hyvä kuitenki. Ei mitään makuja, vain pieni spraittisuus. En tiedä mitä deluxea tässä on 🤣

Post author: ciu
ciu
@ Rock am Ring
23 days ago
Tuborg, Romania
2.6
Zu süß, mäh

Post author: Daphné L
Daphné L
2 months ago
0.5

Post author: Miguel S
Miguel S
3 months ago
Tuborg, Romania
3.0

Post author: Pat C
Pat C
4 months ago
3.3

Post author: Jente D
Jente D
@ Spar Montgenevre
4 months ago
Tuborg, Romania
3.4

Post author: mamgrabe
mamgrabe
4 months ago
Tuborg, Romania
3.0