
Reviews

Seidi Noora
6 days ago
4.2
Olutmörökölli
6 days ago
3.5
Wehu
@ Alko Hirvaskangas6 days ago

4.1
Purtsi
@ Alko Prisma Liisanlehto Vaasa6 days ago
4.0
Suklainen tosi maistuva aavistus whiskiä

Jouni H
@ Alko Tammisto14 days ago
4.5

Porterhouse
@ M/S Silja Symphony17 days ago
4.0
Tax-Free

Sir Guru Kabu
@ Hoptimaal19 days ago

4.4
Legendaarisissa ruotsalaisissa viskitynnyreissä kypsytelty.
Kypsyttely tuo tähän maukasta ja melko pehmeää viskisyyttä.
Kahvi maistuu tietysti sekä perinteinen vanilja.
Makeutta on ainakin tarpeeksi.
Jälkkärinä toimii näinkin makeana oikein hyvin.

Anneli P
@ Hoptimaal19 days ago

4.5
Erinomainen jälkkäri. Viskitynnyröinti hivelee makumaailmaa, kahvisuus kevyttä ja makeus kohdillaan.
Tmh
@ Alko Prisma Liisanlehto Vaasa20 days ago
4.4

Tero M
@ Põhjala Brewery & Tap Room20 days ago
4.1
Kahvinen ja pehmeä stout. Oikein hyvä