
Reviews

Hasse67
@ Hasses Uteplats2 months ago

3.5
Tossavainen
2 months ago

3.6

Prins Kajuku
@ Systembolaget Båstad3 months ago

3.5
Lätt och fin. Doftar torkade äpplen.
Nenne Lelle A
@ Grottan3 months ago

3.0
Jag är vanligtvis inte särskilt förtjust i bitter, men Nils Oscar Bitter överraskade positivt. Ölen har en välbalanserad smakprofil med tydlig beska utan att den blir överväldigande. Den når nästan den där skarpa, strama nivån som får smaklökarna att verkligen vakna till liv. Färgen är tilltalande och klar i glaset, och helhetsintrycket är mycket gott. Förpackningen är dessutom estetiskt mycket tilltalande. Sammantaget är detta en välgjord öl som jag gärna rekommenderar.
Janne S
3 months ago
3.5
daundallas
4 months ago
3.6
Tomixen
4 months ago
3.9
And7010
4 months ago
3.7

Farbror öl
@ Peters pub4 months ago

3.1

Roywenk
4 months ago
4.0
Bra, perfekt lunchöl!