
Reviews

Mia K
@ K-Citymarket Iso Omena1 month ago

3.8
Hedelmäisen makuinen tosi hyvä gose.
EskeM
@ Alko Kivihaka1 month ago
3.2

EeroAnttiMatti
2 months ago

3.9

Kinnune
@ Tuju Taproom3 months ago

3.2
Pehmeä suutuntuma. Hyvä happamuus heti alusta asti hyvin mukana. Alkuun makeahkon hedelmäinen, mutta muuttuu puiseksi ja hieman vanhaksi hunajameloniksi loppupuolella. Lopussa suola hyvin esillä ja jatkaa jälkimakuun. Ihan ok.
- - -
Smooth mouthfeel. Good level of sourness right from the start. Sweetish and fruity to begin with but turns to woody and slightly old honeydew towards the end. Saltiness is well presented in the end and in the aftertaste. Pretty OK.

MMM
4 months ago
4.0

zepicin
@ Tuju Taproom4 months ago

3.7
Hieman hedelmäinen, aavistus päärynää sekä hunajaa taustalla. Hieman hapan jälkimaku.
Parasta ennen 2/2027