
Reviews

Junde
6 days ago
3.4

Ljungberg
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn7 days ago
3.4

Göbbelsberg
7 days ago
3.1

Lexa
10 days ago

4.1
Aluksi liian kylmää, mut mukavammin makua irtoaa hapen kans päästyään tekemisiin tovin odottelun jälkeen. Nopeasti haihtuva vaahto. Hapakkuutta, limeä ja kookosta. Ananas jää taustalle kummittelemaan.

Jere m
13 days ago
3.9

Unicorn
@ Terassikahvila Birgitta17 days ago
3.3

MMM
20 days ago
3.5

Samppe77
1 month ago
3.4
Raikas sour, ananas ja kookos maistuu.
Pullervo
1 month ago
1.5

Aplepsiini
@ Oluthuone Leskinen1 month ago
3.0