Pinkki Poni 4.9%, Tuletorn Brewing, Estonia
11 ratings
3.6
Pinkki Poni
4.9% Sour / Wild Ale

Reviews

Post author: Janette
Janette
@ Kyläkauppa Veljekset Keskinen
3 days ago
Pinkki Poni, Estonia
3.7
Vadelmajäätelösouria, pidän 😋 Kaakaota en maista.

Post author: Jukka S
Jukka S
8 days ago
3.7

Post author: Sharger
Sharger
@ 5piste5 x Myrrys
1 month ago
Pinkki Poni, Estonia
3.8
On kyllä melkoisen paksua hedelmä kiisseliä, todella kirpsakan hapan maku. Pikkaisen ehkä tuo kaakao on tässä likaa, olisi varmasti ollut parempi hedelmä linjalla mutta tuttua Tuletornin hedelmäsose souria.

Post author: Lexa
Lexa
1 month ago
Pinkki Poni, Estonia
5.0
Mun nimikkojuoma. I'm in love😋🫶🏻 tää on niin pehmonen sour, pienellä kirpeydellä, pehmeällä vadelman ja jäätelön maulla. Hyvä mielen sour 🤗

Post author: Jeppe
Jeppe
@ Tuju Taproom
2 months ago
Pinkki Poni, Estonia

Post author: Kinnune
Kinnune
@ Tuletorn Webshop
2 months ago
Pinkki Poni, Estonia
3.7
Väri tuo mieleen vispipuuron. Kiinteähkö vaahto, joka ei häviä. Mukavan paksu suutuntuma. Maussa alkuun kivasti vadelmaa ja vähän happamuuttakin. Kaakao tulee puolivaiheilla mukaan ja vahvistuu tasaisesti loppua kohden, ollen lopussa turhankin vahva ja näin sekoittaen palettia vähän liikaa. Hieman tummakaakaoinen jälkimaku. Silti aika asiallinen smoothie. - - - Color reminds me of a traditional Finnish porridge with lingonberries. Quite solid head, that doesn't let go. Nicely thick mouthfeel. Starts nice with raspberry and a bit of sourness too. Cacao comes along midway and gets stronger towards the end, being a bit too strong eventually and mixing the taste too much. Slightly dark cacao-like aftertaste. Still pretty nice smoothie.

Post author: Mestari
Mestari
3 months ago
4.0
Hyytelömäisestä vaahdosta tulee ihan vispipuurovibat. Itse olut taattua paksua tuletornin smoothielaatua. Vadelmajätski.

Post author: Jyri
Jyri
@ Kuluma Pub
3 months ago
3.3

Post author: KallioUG
KallioUG
@ BEERA Bar Riga
3 months ago
Pinkki Poni, Estonia
3.8
Tuletorn x Coolhead collabo. Jäätelöä mutta tuo kaakao dominoi liikaa. Vähän outo 😁.

Post author: Bezdomnyi
Bezdomnyi
@ Craft Beer Winter Garden 2026
5 months ago
4.7
Sormen vaahto, kuin smoothieoluessa. Jää hyytelömäisenä laskukorkeuteen. Tuoksussa raparperi-mansikkakiisseliä. Kevyesti vaniljaa. Maku vastaa, raparperia, mansikkaa, hillo- ja hyydykemäisyyttä olemuksessa, vaniljan sävyjä, hieman kirpeitä punaisia marjoja. Eniten raparperikiisseli. Tosi hyvä! Paksu rakenne, reilu maku, tiukat ja erottuvat nyanssit, sointuu hyvin yhteen