
IBU:15
Hops:Galaxy, Motueka, Wai-iti
Reviews
MakeJ
@ Alko Kauppakeskus Kaari20 hours ago
3.0
Vaalea kellertävä samea olut vaalealla vaahdolla. Mukavan pirteä tuoksu. Mukavan pureva humalointi jonka muassa takana oleva pyöreys ja pehmeys lienee vehnästä ja kaurasta. Hyvä miedomman makuinen ipa.

Jani K
@ Alko Nokia21 hours ago

3.7
On trooppisen hedelmäinen. Erinomainen kokonaisuus. 😋🍺
Ja,hei, -20% Alkossa. 😅

Tony Soprano
@ K-Supermarket Tripla12 days ago

3.6
Loman kunniaks maanantaisessarit käyntiin🍻
Raikasta hedelmämehua, sitruunaisuus hallitsee makumaailmaa mutta kevyt havuisuus löytyy taustalta.
Oikein passeli bisse.

Jo Iso P
@ Alko Prisma Liisanlehto Vaasa2 months ago

3.0
Nättiä hedelmäistä sitruuna mehua lievällä havulla.

Svimbanen
@ Alko Keskusta Kuopio2 months ago

3.6

karitalasmaa
@ Alko Valtari2 months ago

3.9
RasmusK
2 months ago
3.8
Vahvan sitruksinen, marjaisa. Kuohkean sulava suutuntuma, hapokas. Suolaista karamellia kevyesti jälkimaussa. Reippaat katkerot. Todella hyvää on!
Jone
@ Alko Prisma Seinäjoki2 months ago
3.7
Mirdo
2 months ago
4.0
Greippisen loistava ipa

Sammy Cornet
@ Alko Verkkokauppa2 months ago

4.0