
Nectaron Cryo, Citra & Wakatu
Reviews

Cedric C
3 months ago

4.0
🇪🇦🇪🇦 cette brasserie fait des merveilles

Jussi Koo
@ Hoptimaal3 months ago

3.9
Kerrassaan soma väri ja vaahto tässä Soman tuotoksessa. Tuoksu tuo mieleen sitten jotain muuta kuin somaa, tuoksu on hieman pistävä, ehkä hyvällä mielikuvituksella mäntyinen.
Ensimmäinen hörppy; no on pehmeää, greippimäisyyttä mukana myös tokalla hörpyllä. Ananasta on myös menossa mukana, kuin myös appelsiinin kuorta, kiva katkeroisuus heräilee menoon mukaan.
Jälkimaku on hedelmäinen.
Tää on sellainen kevyt hörpittävä saunan jälkeen, kun katselee elokuvaa.

Sharger
@ Pien Shop & Bar3 months ago

4.3
Nätti väri. Todella pehmeän hedelmäinen jossa sopivasti dränkkiä, melkoista linnunmaitoa. Todella kova neipa jälleen Somalta.

Unicorn
@ Olutravintola Birger3 months ago

4.0

WilleW
@ Hoptimaal3 months ago

4.1
Kaatuu lasiin pehmeästi samean vaaleankeltaisena vajaan sormen paksuisella vaahdolla. Suutuntuma on samettisen pehmeä, puolitäyteläinen, pienikuplainen ja humalaisen mehuisa sekä hennon katkeroinen. Runko medium plus. Makupaletissa greippiä, appelsiinin kuorta, passionhedelmää, ananasta ja persikkaa. Kuitenkin enemmän sitruksisen kuiva kuin trooppisen hedelmäinen. Silti oikein miellyttävää lipitettävää.

Jussi T
3 months ago
4.0

Jouni S
@ Olutravintola Birger3 months ago
3.5

Porterhouse
@ Olutravintola Birger3 months ago
4.4

Jani loven
@ K-Citymarket Pirkkala3 months ago
3.9

Lasis
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä4 months ago

4.0
Samea kirkkaankeltainen. Valkea vaahto. Tuoksu sitruksinen. Maku kuivahko greippinen, mandariinia, appelsiinin kuorta, ananasta, mangoa, hiukan ruohoinen ja humalainen. Miellyttävä olut.