
Reviews

Långhårig Skäggapa
@ Systembolaget Torp7 days ago

4.0
Börjar bli tjatigt men återigen en prima bärs från detta eminenta bryggeri

Amesinta
7 days ago

4.0
Gött, inte så mycket beska en fin balanserad humlesmak, mjuk och skarp på samma gång, smak av ananas

Livetefint
2 months ago

1.8
Shit va spritig vid första klunk. Gåshud! Andra klunken bättre, men fortfarande för hög alkohol-smak.
Dottore Stranoamore
3 months ago
4.2
Rund och fin, mer än godkänd.

Skrietlili
5 months ago

4.6
Riktigt trevlig Ipa.
Fyllig och fruktig. Ett bryggeri som alltid levererar. Bra avslut på veckan.

Feliciatrex
5 months ago

4.0
Mycket god! Bilden gör den tyvärr lite ljusare än vad den är i verkligheten, då min fina sambo glömde att vända den innan så hamnade allt i botten och den blev tunnare och blekare än vad den bör. Men smaken sitter där den ska 👏🏽

Andy
@ Systembolaget E-service / Online5 months ago

4.5
Bra kropp och god smak av tropikerna.

Nalle
@ Andrés bodegan5 months ago

3.8
God 😋
Bra öl 🍺

STNO
5 months ago

2.4
JesperS
5 months ago
3.9
God men inte någon av deras bästa.