
Reviews

Bezdomnyi
@ Funky Shop2 months ago
3.0
Kaunis punainen utuinen väri. Pehmyt, tiheä paksu vaahto, sormen leveydeltä. Tuoksu miedohko, veriappelsiininen.
Maku kauraa ja olkea, hieman greippiä, veriappelsiinia. Hieman sahanpurua. Vahvahko kuiva sävy. Veriappelsiini voimistuu edetessä, lopussa verigreippinen/greippinen.
Ihan hyvä, miekellään juo, mutta ei super

Svimbanen
@ Funky Shop5 months ago

3.4