
Reviews

Esko N
@ Systembolaget Haparanda2 months ago

3.0
Sameahko keltainen neste. Tuoksu on reilun banaaninen ja hieman vanilijainen, varsin karkkinen. Maussa on ainakin banaania varsin runsaasti. Vanilijaisuus tekee mausta kieltämättä hieman banaanijugurttisen. Gosemainen suolaisuus ja pistävyys nousee varsin vahvasti loppupuolella. Kohtalainen kirpeys toimii kyllä kivasti banaanin kanssa mutta en ole varma, onko merisuolainen banaanijugurtti ihan se jälkimaku, jota itse valitsisin mutta on tässä kuitenkin hyvät puolensakin. Banaani on rohkea valinta. Se yllättää, että 9% ei kyllä mausta puske läpi.

Gustavo
@ Beer Geek Madness Wroclaw 20262 months ago

4.0

Luddemannen
3 months ago

4.7
Favorit i repris!
Carlcalle
3 months ago
4.6

Luddemannen
5 months ago

4.7
Fantastisk god suris med gedigen banansmak. Osar kvalitet.