
Reviews
HazzeW
3 months ago
4.3

Gustavo
@ Vivalabirra5 months ago

4.4

Neil
@ Beer Trotter5 months ago
3.9
Hawk
6 months ago
4.5
Sjukt god!

Sebastian Särefjord
@ Sebbes place6 months ago

4.2
Nyberg A
6 months ago

3.0
Patriots-Dolphins

Jussi Koo
@ Hoptimaal6 months ago

4.1
Se hetki uuden vuoden aatosta, kun muu mökki nukkuu ja vain yks valveilla on. Setämies kaataa itselleen dipan, tää on se hetki kun kaipaa jotain hyvää lasiin ja tän mehun keskiarvo ainakin toimii hyvänä mainoksena.
Lasiin kaatuu haalean keltainen juoma, tuoksussa pisteliästä hedelmäisyyttä. Vaahtoa tää kaveri ei kerrytä edes härnäämällä sormen paksuutta enempää.
Ensi kulaus: jåå-å, jåå-å, mitähän tällä nyt on lähdetty hakemaan? Aika hyökkäävä terävä kärki, joka koostuu kypsästä hedelmäisyydestä, noin tuhannen havun pisteliäisyydestä, sokeriruokosta sekä sitruunaisuudesta. Aika haastava dipa tällaiselle simasuu aloittelijalle. Lasissa kölliessään tää vähän pyöristyy ja pehmenee makujen suhteen. Greippimäisyys, sitruunaisuus ja sitruunan kuoret ovat oiva trio, kera hedelmäisen makeuden, kun tämä vain saa hetken aikaa, kuin myös maistelija.
Miellyttävä makean, katkeroisuuden ja hedelmäisyyden jälkimaku tässä iskee ja lujaa. Tosin tämän löytyminen vaatii lasissa seisottamista.
Mielenkiintoinen juoma, varmaan tunnin verran tätä fiilistelin, maistelin ja mietin miten tämän kokisi. Haastava, laadukas ja aikaa vaativa dipa omasta mielestäni ainakin.

Paukku S
@ Systembolaget Haparanda6 months ago
4.3
Kunnon humalamehu, täyteläinen pienellä hopburnilla.

Feliciatrex
6 months ago

3.5
Mycket fin öl. Verkligen en toppenöl men tyvärr kommer någon parfymig smak upp i gommen. Men annars helt toppen!
Kivelä T
@ Systembolaget Haparanda6 months ago
3.3