Three Times Three Vol. 7 8.0%, Omnipollo, Sweden
27 ratings
4.0
Three Times Three Vol. 7
8.0% Imperial IPA / Double IPA

Reviews

Post author: HazzeW
HazzeW
3 months ago
4.3

Post author: Gustavo
Gustavo
@ Vivalabirra
5 months ago
Three Times Three Vol. 7, Sweden
4.4

Post author: Neil
Neil
@ Beer Trotter
5 months ago
3.9

Post author: Hawk
Hawk
6 months ago
4.5
Sjukt god!

Post author: Sebastian Särefjord
Sebastian Särefjord
@ Sebbes place
6 months ago
Three Times Three Vol. 7, Sweden
4.2

Post author: Nyberg A
Nyberg A
6 months ago
Three Times Three Vol. 7, Sweden
3.0
Patriots-Dolphins

Post author: Jussi Koo
Jussi Koo
@ Hoptimaal
6 months ago
Three Times Three Vol. 7, Sweden
4.1
Se hetki uuden vuoden aatosta, kun muu mökki nukkuu ja vain yks valveilla on. Setämies kaataa itselleen dipan, tää on se hetki kun kaipaa jotain hyvää lasiin ja tän mehun keskiarvo ainakin toimii hyvänä mainoksena. Lasiin kaatuu haalean keltainen juoma, tuoksussa pisteliästä hedelmäisyyttä. Vaahtoa tää kaveri ei kerrytä edes härnäämällä sormen paksuutta enempää. Ensi kulaus: jåå-å, jåå-å, mitähän tällä nyt on lähdetty hakemaan? Aika hyökkäävä terävä kärki, joka koostuu kypsästä hedelmäisyydestä, noin tuhannen havun pisteliäisyydestä, sokeriruokosta sekä sitruunaisuudesta. Aika haastava dipa tällaiselle simasuu aloittelijalle. Lasissa kölliessään tää vähän pyöristyy ja pehmenee makujen suhteen. Greippimäisyys, sitruunaisuus ja sitruunan kuoret ovat oiva trio, kera hedelmäisen makeuden, kun tämä vain saa hetken aikaa, kuin myös maistelija. Miellyttävä makean, katkeroisuuden ja hedelmäisyyden jälkimaku tässä iskee ja lujaa. Tosin tämän löytyminen vaatii lasissa seisottamista. Mielenkiintoinen juoma, varmaan tunnin verran tätä fiilistelin, maistelin ja mietin miten tämän kokisi. Haastava, laadukas ja aikaa vaativa dipa omasta mielestäni ainakin.

Post author: Paukku S
Paukku S
@ Systembolaget Haparanda
6 months ago
4.3
Kunnon humalamehu, täyteläinen pienellä hopburnilla.

Post author: Feliciatrex
Feliciatrex
6 months ago
Three Times Three Vol. 7, Sweden
3.5
Mycket fin öl. Verkligen en toppenöl men tyvärr kommer någon parfymig smak upp i gommen. Men annars helt toppen!

Post author: Kivelä T
Kivelä T
@ Systembolaget Haparanda
6 months ago
3.3