
Reviews

Atte I
@ K-Citymarket Länsikeskus Turku3 months ago
4.0
Vaalean keltainen, hyvin samea ja reilusti vaahtoava. Tuoksu hyvin mieto, ihan aavistus hedelmäisyyttä ja sitrusta. Sama aromimaailma jatkuu maussa. Aavistus hedelmää, yllättävän kivasti sitrusta. Hyvin ohut aavistus katkeroa ja alkoholin tuomaa anista. Jossain vaiheessa jopa aavistus pihkaisuuttakin havaittavissa.

Kinnune
@ Tuju Taproom3 months ago

3.7
Kevyehkön hedelmäinen, aprikoosia ja hieman ananasta alla ja pinnalla reilusti sitruksia. Mehukas kokonaisuus, vaikka sitrukset ihan ohuesti loppupuolella kuivattavatkin.
- - -
Lightly fruity with apricot and pineapple below and strong citruses on top. Juicy beer, even though the citruses give a hint of dryness towards the end.

Skrietlili
3 months ago

3.9
Ruggigt god och bra smak av passionsfrukt och ananas.

imoikid
3 months ago


Pera Bissenmaistaja
@ K-Supermarket Lasihytti4 months ago
3.8
Oiva hazy ipa mukavan kuivalla rungolla. Hedelmää löytyy omaan makuun riiittävästi, pehmeyttä kaipaisi hitusen enemmän.