
Reviews

Tino.O
2 months ago
3.0
Hieman makea maltainen tumma lager.

Sami V
@ K-Citymarket Ideapark Seinäjoki3 months ago
4.2
Hentoa suklaisuutta ja pientä paahdetta.
Kyllä Tsekki tämän homman osaa.
Äärimmäisen tasapainoinen juoma kaikkineen.
Humalaa on sopivasti, mallasta on riittävästi. Kaikkea on hyvin. Aivan huippu ei ole mutta todella hyvä!

lehtsa74
@ K-Citymarket Ideapark Seinäjoki3 months ago

3.5
Nile
3 months ago
3.0
Terva A
@ K-Citymarket Ideapark Seinäjoki4 months ago
3.4

Harala
@ K-Citymarket Paavola Lahti4 months ago

3.5
Kevyen paahteinen, hyvä juotavuus.
Ville H
@ K-Citymarket Ideapark Lempäälä4 months ago
3.6

Vesku-70
@ K-Citymarket Jumbo Vantaanportti5 months ago

3.9
Hyvä paahteinen mallas maistuu aina

Juski
@ K-Citymarket Ideapark Seinäjoki5 months ago

3.5
Paahteinen, maltainen ja maukas, tumma tsekkilager 👍🏼
PuuhaPappa
6 months ago
2.0