
Nelson, Peacharine & Motueka
Reviews

Teopoulus
@ Manfred Cafe1 month ago

4.0
Muy cremosa (by Joselo) parecido a un sorbete sabor algo cítrico un espectáculo de cerveza solo le falta poner cuánto IBU tiene
Martinez Santamaria L
1 month ago
4.4

Anssi T
@ Olutravintola Konttori2 months ago

4.3
Oo ja joi. Mahtava kermainen pirtelö. Pehmeä paksu ja maistuvat.
Lähes paras, humaloilla säästäisin itselle mieluisammaksi.

Haerjy
@ Juova Hanahuone2 months ago
4.4

Aaron_dante
2 months ago

3.9

Cocorentinnn
@ Les 10 fûts3 months ago

3.7

Sharger
3 months ago

4.4
Väri on kyllä todella hieno. Kunnon hedelmäpommi jossa hyvää NZ humala tykitystä. Kyllä Soma hallitsee tämän tyylin.

WilleW
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä3 months ago

4.3
Kaatuu lasiin nätisti samean vaaleankeltaisena keltaisena noin sormen paksuisella vaahdolla. Suutuntuma on miellyttävän pehmeä, keskitäyteläinen, matalahiilihappoinen ja kuivahkon humalaisen mehuisa. Runko medium plus, kaurainen. Makupaletti onkin melkoista NZ-humalien trooppista paraatia. Sieltä erotan limen, tuoreen sitruunan, nektariinin, rypäleen, kiivin, ananaksen ja persikan sekä lisäksi Nelsonin valkoviinimäistä happamuutta. On kyllä miellyttävä, tuore ja nautinnollinen olut lievästä kuivuudestaan huolimatta.

Miika
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä4 months ago

3.3

Lasis
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä4 months ago

4.0
Samea paksu keltainen. Valkea vaahto. Tuoksu hedelmäinen. Maku hedelmäinen, appelsiinia, mangoa, kiiviä, ananasta ja humalaa. Miellyttävä olut.