Chronic 8.0%, SOMA Beer, Spain
16 ratings
3.9
Chronic
8.0% New England DIPA / Hazy Imperial IPA
Nelson, Peacharine & Motueka

Reviews

Post author: Teopoulus
Teopoulus
@ Manfred Cafe
1 month ago
Chronic, Spain
4.0
Muy cremosa (by Joselo) parecido a un sorbete sabor algo cítrico un espectáculo de cerveza solo le falta poner cuánto IBU tiene

Post author: Martinez Santamaria L
Martinez Santamaria L
1 month ago
4.4

Post author: Anssi T
Anssi T
@ Olutravintola Konttori
2 months ago
Chronic, Spain
4.3
Oo ja joi. Mahtava kermainen pirtelö. Pehmeä paksu ja maistuvat. Lähes paras, humaloilla säästäisin itselle mieluisammaksi.

Post author: Haerjy
Haerjy
@ Juova Hanahuone
2 months ago
4.4

Post author: Aaron_dante
Aaron_dante
2 months ago
Chronic, Spain
3.9

Post author: Cocorentinnn
Cocorentinnn
@ Les 10 fûts
3 months ago
Chronic, Spain
3.7

Post author: Sharger
Sharger
3 months ago
Chronic, Spain
4.4
Väri on kyllä todella hieno. Kunnon hedelmäpommi jossa hyvää NZ humala tykitystä. Kyllä Soma hallitsee tämän tyylin.

Post author: WilleW
WilleW
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä
3 months ago
Chronic, Spain
4.3
Kaatuu lasiin nätisti samean vaaleankeltaisena keltaisena noin sormen paksuisella vaahdolla. Suutuntuma on miellyttävän pehmeä, keskitäyteläinen, matalahiilihappoinen ja kuivahkon humalaisen mehuisa. Runko medium plus, kaurainen. Makupaletti onkin melkoista NZ-humalien trooppista paraatia. Sieltä erotan limen, tuoreen sitruunan, nektariinin, rypäleen, kiivin, ananaksen ja persikan sekä lisäksi Nelsonin valkoviinimäistä happamuutta. On kyllä miellyttävä, tuore ja nautinnollinen olut lievästä kuivuudestaan huolimatta.

Post author: Miika
Miika
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä
4 months ago
Chronic, Spain
3.3

Post author: Lasis
Lasis
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä
4 months ago
Chronic, Spain
4.0
Samea paksu keltainen. Valkea vaahto. Tuoksu hedelmäinen. Maku hedelmäinen, appelsiinia, mangoa, kiiviä, ananasta ja humalaa. Miellyttävä olut.