
Reviews

Gyori N
14 days ago
5.0
janijoonas
1 month ago

2.3
Tällä punaisella pillerillä ei ihan sinne olut maailman kaninkoloon päässyt :D kuohuva koostumus ja todella mansikkainen maku, muistuttaa enemmän jotain margarita drinkkiä kuin olutta. Plussat kuitenkin coolista tölkistä! Toivotaan että leijonat löytäisi nyt sen heidän sinisen pillerin.

Jmal
3 months ago

2.6
Fruity and light…better alone that with food

Violette V
3 months ago

3.7
Légère mais bonne

AnssiMuhonen
5 months ago

3.0
Varmaan ensimmäinen unkari olut maistissa. 🤔 Mielenkiintoinen, erilainen kokemus, hiukan sour ja vähän kun oisi fresitaa ja olutta pistetty sekaisin. Marjaisa.

Kinnune
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio5 months ago

4.2
Kirpeän hapanta, aidosti mansikalta maistuvaa mansikkaa ilman minkäänlaista makeutta. Odotin, että olisi enemmän simamainen, mutta on todella hyvä näinkin, ehkä parempikin kuin odotin.
- - -
Tart and sour, tastes like real strawberries but without any kind of sweetness. I was expecting this to be more like a mead, but this works great the way it is and probably better than the expected meadlike drink would have been.

Juski
@ K-Citymarket Ideapark Seinäjoki6 months ago

3.7
Ice Cagea ja kaljaa 🍻
Raikas, hedelmäinen, mansikkainen, kevyt.
Kevyt happamuus.
Aikas kiva! Varsinkin suht tuhdin ja vahvan impin jälkeen. Nams!