
Reviews

Harala
@ Sip Veini- ja Õllepood30 days ago

4.4
Paahteinen ja ruukiinen, sopivan makea pehmentämään kokonaisuutta.
Erittäin täyteläinen ja perusasioita kunnioittava, ainakin minun mielestä😁
Hoppa
@ DrinkOnline.eu6 months ago

3.5
Oikein tiukkaa tavaraa ja makoista sellaista. Vettä seuraavaksi.

Juha M
@ Pühaste Taproom Tallinn6 months ago
3.7
Toimi oikein hyvin maustekakun kanssa.

Juha M
@ Pühaste Taproom Tallinn6 months ago