
Double IPA - Superdelic, Nectaron, Motueka, Citra
Malts:Barley Malt, Oat, Wheat
Reviews

Kinnune
@ Hophaus Kuopio4 months ago

4.0
Yllättävän mieto makumaailma, mutta ei huono. Hieman jauhoinen tuntuma. Seassa pientä mausteisuutta. Kuivahkoista hedelmistä en oikein saa kiinni. Kiva juotava kuitenkin.
- - -
Surprisingly mild overall taste, but not bad. Slightly floury mouthfeel. Mixed with a bit of spices. I can't quite get a hold of the dryish fruits. Anyways, a nice one.

Musamiehenoluet
@ Hophaus Kuopio4 months ago
4.2

orson
@ Hoptimaal6 months ago

3.7
Harmi kun en ostaessa huomannut, että Ärpuksen kanssa yhteistyössä tehty. En varmaan olisi ostanut. En tykkää niiden neipoista. Liian makeita.
Tässä on juuri sitä. Makea, ylikypsiä hedelmiä ja vähän viljainen maku.
Pettymys.
RM
@ Hoptimaal6 months ago
4.6