
Reviews
ThomasP
27 days ago
3.7

Jiimies
@ K-Citymarket Sello2 months ago

4.2
Nyt on varmaan yksi rumimmista väreistä mitä on vastaan tullut! Mutta toisaalta se on merkki siitä, että keinotekoisia väriaineita ei ainakaan ole käytetty! 👌🏼 Myrkynvihreä ja supersamea sekä smoothiemainen.
Tuosksussa monia kerroksia hedelmää banaanista alkaen ja matchaa päälle.
Paksun pehmeä kärki on supermakea ja mielyttävän hapokas. Omenaista ja matchaiata hedelmäisyyttä ja jäätelöistä pirtelöä. Omenaa, kiiviä, banaania ja matchaa tulee ainakin helposti vastaan pienen sitruksen kanssa.
Matias2
@ Bar Dom2 months ago
4.0

Mela
3 months ago
4.7
Smoothie täydellinen , onko edes olut?

Alice O
4 months ago

4.0
Encore un smoothie de soirée, très fruité

Pompi
4 months ago

3.7
Très bon car bon smoothie

HooDee
@ K-Citymarket Tammisto Vantaa5 months ago

4.1
Erikoisen värinen, eikä niin herkullisen näköistä mutta maku on hyvä, banaania, passionhedelmää, persikkaa ja matcha tuo oman lisänsä.

Porterhouse
@ K-Citymarket Hämeenlinna Hämeensaari6 months ago
4.1

Miika
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä6 months ago

3.1