
Reviews

hermo_j
28 days ago
3.5

Elegil
@ Pyynikin Brewhouse Jyväskylä1 month ago

3.8
Raikas, hiukan humalainen ja kaiken kaikkiaan oikein soppeli bisse. Sopii moneen eri tilanteeseen.
Markku A
@ Mallassepät - Shop & Taproom Takomo5 months ago
3.5
Kylmänä havuisuutta lämpeni saunassa mukaan tuli hedelmäisyyttä

Tarmo A
5 months ago
3.5

Matias V
@ Bierhuis Rotterdam5 months ago

3.5
Perinteinen ja humalainen ipa

Mika69
5 months ago
3.3

Teemu A
@ Joutsen6 months ago
3.0
Aika mitään sanomaton
Piuh02
@ Bierhuis Rotterdam6 months ago

3.2
Ihan oko.

Jouni M
@ Joutsen6 months ago
3.6

Lasis
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä6 months ago

3.5
Sameahko keltainen. Kuohkea valkea vaahto. Tuoksu sitrusta. Maku sitruksinen, hamppua ja humalaa. Hyvä olut.